مدل تخت خواب دو نفره جدید

خرید اینترنتی انواع تخت خواب از جنس ام دی اف، تخت خواب تک نفره، یک و نیم نفره، تخت خواب دو نفره و دو نفره ی بزرگ با قابلیت تغییر دلخواه ابعاد با قیمت مناسب

مدل تخت خواب دو نفره جدید

مدل تخت خواب دو نفره

در زمان خرید تخت باید به نکات زیادی دقت کنید تا راحتی و آرامش شما در اتاق فراهم شود. به روز بودن برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد که آن ها می توانند از تخت خواب های جدیدی که هیچوقت قدیمی نمی شوند و با دکوراسیون های مختلف ست می شوند انتخاب کنند. تخت های مدرن جزو همین دسته از تخت ها هستند که با ظاهر ساده و شیکی که دارند، اتاق را به فضایی دلنشین و آرامش بخش تبدیل می کنند.
 
همانطور که مشاهده می کنید، این تخت با وجود سادگی، فضای اتاق را بسیار زیبا و شیک کرده و رنگ های کرم، قهوه ای روشن، سفید و گل های سبز هارمونی چشم نوازی را به وجود آورده است.
در زمان خرید، به روحیه خود دقت کنید. بسیاری از افراد رنگ های لیمویی، نارنجی، سبز و ... را دوست دارند و اگر این رنگ ها به گونه ای درست استفاده شوند می تواند تاثیر بسیار مثبتی را در روحیه شما ایجاد کند.
 
رنگ های گلبهی و کرم به کار رفته در تخت، ملافه ی صورتی و سفید، فضای شاد و صمیمی را در اتاق به وجود آورده که هر کسی را شیفته خودش می کند. برای به وجود آوردن فضای دلخواه خود زمان بگذارید، زیرا شما وقت زیادی را در اتاق خواب سپری خواهید کرد. گاهی اوقات به جای توجه به مد به قلبتان توجه کنید، زیرا همین نکات کوچک و بزرگ باعث راحتی و آرامش شما در هنگام خواب می شود.
 
تخت خواب دو نفره
 


 

مدل تخت دونفره ام دی اف

امروزه ام دی اف به یکی از بهترین و کارآمدترین مواد برای استفاده در مبلمان، تخت خواب، میز، کمد و... تبدیل شده است و انتخاب اول بسیاری از افراد به دلیل استحکام بالا ، قیمت مناسب و تنوع زیاد آن است.
تخت های ام دی اف در بازار به شکل های مختلفی وجود دارند. برخی از آن ها دارای روکش های پارچه ای می باشند. اطراف و گوشه های این مدل تخت ها با پارچه های نرم و زیبایی پوشیده شده است، برای همین در زمان رفتن روی تخت و یا بلند شدن از روی آن به بدنتان آسیب نمی رسد. شما می توانید رنگ روکش تخت را مطابق با روحیه و دکوراسیون مورد نظرتان انتخاب کنید.
 
طرح های کلاسیک از دیگر مدل های پر طرفدار و شیک می باشد. در ست کردن وسایل و دکوراسیون با تخت های کلاسیک دقت کنید. این تخت ها در اتاق های بزرگ نمای خاص و زیبایی را به وجود می آورد. رنگ طلایی، کرم، سفید، صورتی از رنگ های پر طرفدار در تخت های کلاسیک می باشد. مزیت های فراوان تخت خواب ام دی اف و استقبال فراوان از سرویس خواب های دونفره و تک نفره از این جنس چوب ، تنوع را در این بخش منحصر به فرد ساخته است.








مدل تخت یک نفره

با توجه به کمبود فضای اتاق ها و تغییرات به وجود آمده در خانه ها، تخت های یک نفره هم شکل های متنوعی را به خود گرفته اند. بعضی از تخت های یک نفره به صورت هوشمندانه ای ساخته شده اند تا از کم ترین فضا بیشترین بهره را برد.این تخت ها علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، در پایین آن ها میز تحریری تعبیه شده که می تواند انتخاب خیلی خوبی برای اتاق های کوچک شما باشد.
 
تخت قفسه دار مناسب افرادی است که وسایل های زیاد خود را نمی دانند چطوری در فضای اتاق جای دهند. این تخت ها در مدل های مختلفی وجود دارند که برخی از آن ها مانند تصویر، هم دارای قفسه و هم دارای کشو می باشند. از فضای اطراف و زیر این تخت به خوبی استفاده شده که نه تنها برای اتاق های کوچک بلکه برای اتاق های بزرگ هم قابل استفاده است. این تخت های کاربردی ظاهر اتاق شما را جذاب تر می کنند.
 
این تخت ها می تواند انتخاب خوبی برای کسانی که از سادگی لذت می برند باشد. این مدل علاوه بر سادگی، دارای ظاهر شیکی است که هیچگاه از مد نمی افتد. این تخت ها را به راحتی می توانید در رنگ های مختلف و متنوعی پیدا کنید. تخت های ساده خیلی راحت تر با انواع دکوراسیون ها ست می شوند.

تخت خواب تک نفره
تخت خواب تک نفره




مدل تخت خواب دخترانه

دختر ها معمولا دارای روحیه ای حساس و لطیف می باشند. انتخاب دکوراسیون مناسب و به کار بردن رنگ ها شاد در کنار رنگ ها ملایم در روحیه آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد.
 
اگر روحیه دخترتان شاد و پر انرژی می باشد می توانید از رنگ های گلبهی، زرد، نارنجی، آبی و ... به گونه ای مناسب مانند تصویر استفاده کنید. نحوه قرار گیری رنگ ها در کنار هم بسیار مهم می باشد. برای مثال در این اتاق از رنگ های مختلف و زیادی استفاده شده که نه تنها آن را زشت نکرده، بلکه بر جذابیت و دوست داشتنی تر شدن آن افزوده است.
 
رنگ های ملایم برای کسانی که روحیه آرامی دارند بسیار مناسب می باشد. این رنگ ها باعث به وجود آمدن احساس آرامش و امنیت در فرد می شود. استفاده از رنگ های خاکستری، سفید، صورتی و قهوه ای در کنار هم ترکیبی بسیار دلنشین و زیبا را به وجود می اورد.
 





مدل تخت خواب دو طبقه

اگر می خواهید فرزندانتان از اتاق مشترک استفاده کنند، می توانید برای استفاده بهینه از فضا تخت خواب دو طبقه را نیز در نظر بگیرید. تنوع در طرح و رنگ تخت های دو طبقه بسیار زیاد می باشد که می توانید با توجه به روحیه فرزندانتان از میان آن ها انتخاب کنید. این تخت های جذاب دارای ظاهری شیک و دوست داشتنی می باشند.
با خرید این نوع تخت، شما در آن واحد دارای دو یا سه تخت خواهید بود که به صورت طبقاتی روی هم قرار گرفته اند. این تخت ها بیشتر برای اتاق های کوچکی طراحی شده اند که فضای کافی برای چند تخت را ندارند.

تخت خواب دو طبقه





تخت خواب فلزی

در هنگام خرید تخت، توجه به نوع موادی نیز که تخت از آن ساخته شده است، اهمیت فراوانی دارد. یکی از انواعی که امروزه طرفدار زیادی دارد، تخت های فلزی است.
تخت های فلزی نسبت به انواع دیگر مقاومترند و امکان ضربه دیدن و خراب شدن آنها کمتر است، هم چنین نسبت به تخت های چوبی، دارای قیمت مناسبتری می باشند. از آنجایی که این تخت ها سنگین هستند، اگر منزل ثابت ندارید و هر ازگاهی مجبور به جابجایی هستید، از خرید این نوع تخت خودداری کنید.




تخت خواب فلزی
 

تخت کودک

انتخاب تخت مناسب کودک دارای اهمیت بسیاری می باشد، زیرا عادت خواب فرزندتان از کودکی شکل می گیرد. اگر این تخت ها به اندازه ی کافی راحت نباشند و یا با روحیه آن همخوانی نداشته باشد، آرامش فرزندتان در زمان خواب را تحت تاثیر قرار می دهد.
 
در اتاق کودکان بهتر است از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید. این رنگ ها باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در آن ها می شود که تاثیر بسیاری در کیفیت خواب آن ها می گذارد. تخت کودک علاوه بر نرم بودن، باید از استحکام خوبی نیز برخوردار باشد. همچنین در زمان خرید دقت کنید که اطراف تخت و گوشه های آن تیز نباشد تا فرزندتان از آسیب های احتمالی در امان بماند.
 
تخت خواب کودک
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.